Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

БЮДЖЕТ 2023

Фінансовий відділ
16.12.2022

16 грудня 2022 року на засіданні виконавчого комітету Мар'янівської селищної ради було одноголосно схвалено проєкт бюджету на 2023 рік.

 Пояснювальна записка

до проєкту  рішення Мар’янівської селищної ради № ____ від 22.12.2022

«Про бюджет Мар’янівської селищної територіальної громади ради на 2023 рік»

Бюджет Мар’янівської селищної територіальної громади за доходами на 2023 рік сформовано відповідно до Податкового та Бюджетного кодексів Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», проєкту рішення обласної ради «Про обласний бюджет на 2023 рік», листа Міністерства фінансів України від 15 серпня 2022 року № 05110-14-6/17891 Про особливості складання розрахунків до проєктів бюджетів на 2023 рік, повідомлених.

Проєкт рішення «Про бюджет Мар’янівської селищної територіальної громади ради на 2023 рік» схвалено рішенням виконавчого комітету від 16.12.2022 №169.

При розрахунку обсягу доходів бюджету Мар’янівської селищної територіальної громади на 2023 рік враховано:

  • встановлення мінімальної заробітної плати у місячному розмірі: на 2023 рік 6700 тис. гривень.; та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – з 01.01.2023 по 31.12.2023 – 3193 гривні.
  • оподаткування доходів фізичних осіб за ставкою 18%;
  • ставки місцевих податків і зборів, встановлених селищною радою;
  • фактичне виконання дохідної частини бюджету територіальної громади за результатами 11 місяців 2022 року;
  • наявну податкову базу 2022 року;
  • показники передбачені в Стратегії розвитку територіальної громади Мар’янівської селищної ради Луцького району Волинської області на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням селищної ради від 02.11.2021 №19/4.

У 2023 році збережено спрощену систему оподаткування для платників єдиного податку І – ІV груп, що діє у 2022 році. Підвищення мінімального рівня оплати праці вплине на збільшення надходжень єдиного податку від фізичних осіб підприємців першої та другої груп (ставка податку для цих категорій платників складає відповідно до 10% та до 20% від мінімальної заробітної плати).

Прогнозні показники  доходів загального  фонду  бюджету  Мар’янівської

територіальної  громади  (по власних  доходах ) на 2023 рік  складають 25000,0 тис.гривень; спеціального фонду 1663,3 тис. гривень.

У структурі  доходів  загального фонду  бюджету  селищної  територіальної  громади  на  2023 рік  53,6%  припадає  податку  на  доходи  фізичних  осіб ; 43,9%  - місцевим податкам ; питома вага  кожного з решти  платежів  складає менше 1%.

Основним  джерелом  надходжень  загального  фонду є  податок  на доходи  фізичних осіб, обсяг  якого  прогнозується  13391,0 тис. гривень, що на 510 тис. гривень більше уточнених  планових  показників  2022 року. Фактором впливу  на збільшення  надходжень  данного   податку  є  збільшення  у 2023 році  розміру  мінімальної  заробітної  плати.

Прогнозований  показник  рентної  плати  за спеціальне  використання лісових резурсів  в сумі 220 тис. гривень.

Надходження  акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання  підакцизних  товарів до бюджету  селищної  територіальної  громади  у   2023 році  становить  200,0 тис. гривень.

Планові надходження  місцевих  податків  складають 10969,0 тис. гривень, в тому  числі:

- податок  на  нерухоме , відмінне  від земельної ділянки  - 2010,0 тис. гривень;

- плата за землю  на 2023 рік  проведено в розрізі  юридичних  та фізичних  осіб  за видами земельного податку  та  орендної  плати  за  земельні  ділянки, і    становить  3859,0 тис. гривень;

- прогнозна  сума  єдиного  податку   на 2023 рік визначена в сумі  5100,00 тис. гривень, в тому числі:

  • єдиний  податок   з  юридичних  осіб  50,0 тис. гривень;
  • єдиний  податок   з фізичних  осіб   2800,0 тис. гривень;
  • єдиний  податок  з  сільськогосподарських  товаровиробників- 2250,0 тис. гривень.

Запланованні  надходження  по єдиному   податку на 2023 рік  зменшено в  порівнянні  з уточнюючим річним планом на  2022 рік на 535 тис. гривень.

При розрахунку єдиного податку на 2023 рік було враховано пункт 9 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України , зокрема визначено, що тимчасово, з 01.04.2022 року до припинення воєнного, надзвичайного стану на території України платниками єдиного податку третьої групи можуть бути фізичні особи – підприємці та юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, та до таких осіб не застосовується  обмеження щодо обсягу доходу та кількості осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, із застосуванням ставки єдиного податку 2 відсотки.

 Надходження  плати за надання  адміністративних послуг прогнозується в сумі 205 тис. гривень.

  Планові  надходження  спеціального  фонду  бюджету  Мар'янівської селищної  територіальної  громади  на 2023 рік  обраховано  в сумі  1663,3 тис. гривень.

 Структуру  доходів  спеціального   фонду  бюджету  в  2023 році  складатимуть  наступні  джерела:

 - Плата  за  послуги, що  надаються  бюджетними  установами  згідно з їх основною  діяльністю  1659,2 тис. гривень;

- Плата  за  оренду  майна бюджетних  установ , що здійснюється відповідно до  Закону  України «Про  оренду  державного  та  коммунального майна» 4060,0 тис. гривень.

Виконання бюджету селищної територіальної громади у 2022 році відбувається в умовах сповільнення росту економіки країни у зв’язку з дією воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії проти України, які передбачають встановлення обмеження трудової діяльності, що негативно впливає на глобальну економічну активність, зменшення обсягів торгівлі, споживчої активності населення, скорочення виробництва та інвестицій.

При складанні  бюджету селищної територіальної громади на 2023 рік апаратом управління та головними розпорядниками коштів бюджету громади враховано окремі показники та завдання бюджетної політики на середньостроковий період, визначені Прогнозом на 2022-2024 роки, схваленим рішенням виконавчого комітету від 18 серпня 2021 року № 100. У Прогнозі бюджету селищної територіальної громади на 2022-2024 роки наведено значні зовнішні та внутрішні ризики невиконання прогнозних показників, із врахуванням того, що середньострокове бюджетне планування в Україні вперше реалізується на місцевому рівні і не пройшло належного опробування на державному рівні.

Виконання бюджету селищної територіальної громади у 2022 році

За підсумками січня-листопада 2022 року бюджет  Мар’янівської територіальної  громади  виконаний  на 103,5%. Надходження  власних доходів по загальному фонду склали 22608,0 тис. гривень., з перевиконанням  765,3 тис. гривень.

Забезпечено надходження у звітному періоді основного  бюджетоутворюючого платежу – податку на доходи  фізичних осіб, який складає  51,6%  відсотки від обсягу  власних  надходжень, що в сумі  становить 11 669,6  тис. гривень.

Виконання  забезпечено по єдиному податку (план 4 531,9 тис. гривень фактично надійшло 4 801,1  тис. гривень).

По податку  на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  надходження склали  5 516,3  тис. гривень  при плані  4 844,2тис. гривень.

Забезпечено виконання плану надходжень земельного податку з юридичних осіб на 135,6% (фактично надійшло 899,6 тис. гривень при планових показниках 663,0 тис. гривень). Недоотримано громадою земельного податку з фізичних осіб в сумі 82,4 тис. гривень. Важливим  чинником  зменшення  надходжень  земельного податку  в поточному році стали зміни у законодавстві, які внесенні Законом України «Про внесення змін до Податкового  кодексу України та інших законодавчих  актів  України  щодо дії норм на період  воєнного стану» від 15.03.2022 року №2120-ІХ.

Найбільшими платниками податків територіальної громади є: ТОВ «Завод Горсталь», ФГ «Євгена Шелепіни», ТзОВ «Волинь-Агроцентр», ТзОВ «Горохів-насіння», ПП «Агро-Експрес-Сервіс», ТзОВ «Агросвіт Волинь», ФОП «Смага Ярослав Євгенович», ФОП «Смага Тетяна Євгенівна»,ФОП «Смага Євгеній Олександрович», ФОП «Доценко В.П.» та інші.

Протягом 2022 року здійснювалась своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери, оплата спожитих бюджетними установами енергоносіїв, харчування дітей дошкільного віку та відповідні категорії учнів закладів загальної середньої освіти. Також проводилося фінансування інших невідкладних витрат.

Одержані місцевим бюджетом доходи забезпечили загальну позитивну тенденцію в частині фінансування видатків  відділу освіти, молоді спорту та охорони здоров’я, а саме:

  • своєчасно виплачена заробітна плата працівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти,  своєчасно профінансовано енергоносії та комунальні послуги і витрати на предмети і матеріали;
  • профінансовано інші видатки, необхідні для виконання дошкільними та  закладами загальної середньої освіти своїх функцій та пріоритетних програм;

Видатки бюджету відділу станом на 01.12.2022р по загальному фонду становлять 47 321, 4 тис. гривень, що  складає 86,74% до уточненого плану на відповідний період.

При фінансуванні закладів загальної середньої та дошкільної освіти  в першочерговому порядку фінансувалися видатки по захищених статтях витрат, визначених у рішенні при прийнятті бюджету Мар’янівської селищної ради.

У загальній структурі видатків бюджету на оплату праці з нарахуванням становлять 43 019,0 тис. гривень., та становлять 90,9% загального обсягу видатків, на оплату енергоносіїв витрачено 2 660.4 тис. гривень., частка в загальному обсязі видатків – 6%. Витрати по облаштуванню найпростіших укриття у закладах дошкільної освіти витрачено коштів на загальну суму 189,0 тис. гривень, а саме; ЗДО «Берізка» - 61,5 тис. гривень, ЗДО «Дзвіночок»- 127,5 тис. гривень.

По закладах загальної середньої освіти на облаштування найпростіших укриттів використано коштів на загальну суму 464,0 тис. гривень., а саме:

  • Борочичевський ліцей – 112,2 тис. гривень,
  • Галичанська гімназія -28,7 тис. гривень.,
  • Широчанська початкова школа – 1,5 тис. гривень, 
  • Ржищівська гімназія – 88,9 тис. гривень,
  • Мар’янівський ліцей- 127,3 тис. гривень.,
  • Борисковичівська гімназія- 2,6 тис. гривень,
  • Бужанівський ліцей- 102,8 тис. гривень.

На проведення видатків по ремонту даху у Галичанській гімназії витрачено коштів на суму 37,5 тис. гривень., у Мар’янівському ліцеї на ремонт даху витрачено коштів на суму 31,9 тис. гривень.

На встановлення лічильників по водопостачанню у закладах загальної середньої освіти витрачено коштів на суму 30,9 тис. гривень. та у закладах дошкільної освіти витрачено коштів на суму -13,8 тис. гривень., а саме:

  • Бужанівський ліцей -5,0 тис. гривень,
  • Борисковичівськка гімназія- 2,1тис. гривень.,
  • Борочичевський ліцей- 5,1тис. гривень.,
  • Бранський ліцей- 6,7 тис. гривень,
  • Ржищівська гімназія-6,7 тис. гривень.,
  • Цегівська початкова школа-1,7 тис. гривень.,
  • Широчанська початкова школа – 2,3тис. гривень, Г
  • аличанська гімназія- 1,4 тис. гривень,
  • ЗДО «Зернятко» -2,9 тис. гривень,
  • ЗДО «Теремок»-2,7тис. гривень,
  • ЗДО «Берізка»- 3,8 тис. гривень,
  • ЗДО «Дзвіночок»-2,7тис. гривень,
  • ЗДО «Сонечко» - 1,6 тис. гривень.
  • розпочатий капітальний ремонт в Широчанській початковій школі (облаштування внутрішніх туалетів).

   Одержані місцевим бюджетом доходи  забезпечили  загальну позитивну тенденцію в частині фінансування видатків, КЗ «Центр надання культурних послуг» а саме, своєчасно виплачена заробітна плата працівникам закладів бібліотек, клубним працівникам, своєчасно профінансовано енергоносії та комунальні послуги і витрати на матеріали; профінансовано інші видатки, необхідні для виконання закладами культури своїх функцій та пріоритетних  програм;

При фінансуванні закладів культури першочерговому порядку  фінансувалися видатки по захищених статтях витрат, визначених у рішенні при прийнятті бюджету Мар’янівської селищної ради.

У загальній структурі видатків бюджету на оплату праці з нарахуванням  становлять 1330,2 тис. гривень, що становлять 64%, на енергоносії  витрачено 367,7 тис. гривень., частка в загальному обсязі становить оплата інших комунальних  послуг -4,5 тис. гривень.

Витрати на облаштування найпростіших укритів НД « Просвіта » с. Галичани, клуб с.Брани, БК смт. Мар’янівка, поточний ремонт та необхідний  інвентар  становить -  298,2 тис. гривень 

Поточний ремонт і матеріали для проведення частини клубу с. Цегів для проживання ВПО -144,0 тис. гривень. 

Придбання   новорічних подарунків для дітей з сімей мобілізованих ЗСУ і дітей малозахищених сімей -4,7 тис. гривень, проведення   інших заходів 13,6 тис. гривень. 

З травня 2022 року створено комунальну установу "Центр надання соціальних послуг Мар’янівської селищної ради. Протягом бюджетного періоду установи були проведені видатки згідно «Комплексної програми соціального захисту та соціального забезпечення населення і внутрішньо переміщених осіб Мар’янівської селищної ради на 2022-2026 роки»:

 

Категорія громадян яким були виплачені допомоги

к-ть

заяв

Сума

Сім’ям військовослужбовців

259

534.00

Членам добровольчих формувань

42

63.00

на лікування військовослужбовців

13

55.00

лікування ліквідатор ЧАЕС

10

22.00

на лікування населення і внутрішньо переміщених осіб 

60

169.00

як важке матеріальне становище

5

4.500

поховання жителів ОТГ

6

12.00

витрати для поховання  воїнів ЗСУ

4

19.72

разова допомога для осіб які постраждали в наслідок надзвичайних ситуацій (пожежа)

2

14.00

відшкодування забезпечення зубного протезування учасників АТО/ООС осіб з інвалідністю внаслідок війни, донорів  крові

5

36.68

допомога УБД

7

14.00

що місячна адресна допомога згідно розпорядження голови

 

16.00

за догляд на не професійній основі

7

39.50

Сім ям загиблих військовослужбовців

4

400.00

 з нагоди ювілейних дат :90, 95, 100 років

5

2.500

 

 

 

Сім ям загиблих військовослужбовців(субвенція з обласного бюджету)

3

300.000

 Всього

 

1 701. 9

 

 

 

Для проведення поточних ремонтів та експлуатаційного утримання комунальних доріг з бюджету Мар’янівської селищної ради  виділено: 666,7 тис. гривень. Наказом обласної військової адміністрації затверджено перелік вулиць і доріг комунальної власності для проведення аварійних, відновних та експлуатаційного утримання територіальних громад Волинської області.

В поточному році проведено роботи з експлуатаційного утримання таких об’єктів:

  • вулиця Набережна в с.Бужани на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Набережна в с. Ржищів на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Підберезна в с. Скригове  на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Скобелка в с. Брани на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Прибережна в с. Довгів на суму 49,9 тис. гривень;
  • провулок між вулицею Центральна і вулицею Молодіжна в с.Широке на суму 35,0 тис. гривень;
  • вулиця Набережна в с.Цегів  на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Соборна в смт Мар’янівка на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Героїв Майдану в смт Мар'янівка на суму 49,8 тис. гривень;
  • вулиця Зелена в с.Борочиче на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Незалежності в смт.Мар'янівка на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Паркова в с. Широке на суму 33,0 ттис. гривень;
  • вулиця Шкільна в с. Галичани на суму 49,9 тис. гривень;
  • вулиця Весела в с. Галичани на суму 49,9 тис. гривень.

На виконання Програми «Добровольчого формування Мар’янівської селищної ради на 2022 рік» профінансовано 573,7 тис. гривень (форма, бушлати, берці та ін.)

На виконання Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин (установ), підрозділів правоохоронних органів, проведення заходів територіальної оборони та комплектування військових частин, мобілізаційної підготовки та мобілізації Марянівською селищною радою на 2022  профінансовано видатків на суму 432.0 тис. гривень.

На утримання пожежної команди фінансування станом на 01.12.2022 року проведено на суму 950.0 тис. гривень, в тому числі  закуплено паливно-мастильні матеріали . запасні частини для автомобіля. У Галичанському та Бранівському старостинських округах були встановлені спортивні майданчики.

На підтримку Мар’янівського ВУЖКГ з бюджету виділено та профінасовано кошти  на зміцнення матеріально-технічної бази в сумі 107.4 тис. гривень.

Для забезпечення працівників ЦНАПУ, працівників апарату ради було придбано оргтехніку на суму 189.9 тис. гривень.

З бюджету Мар’янівської селищної ради на виконання листів звернень (Інша субвенція з місцевого бюджету) державному  бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів профінансовано 452.0 тис. гривень,

(Інша субвенція з місцевого бюджету) місцевому бюджету (Берестечківська міська рада)-386,1 тис. гривень, (Горохівська міська рада)-1452.6 тис. гривень.

 

ВИДАТКИ 2023

Структура видатків селищного бюджету на 2023 рік

№ з/п

Напрям видатків

Сума видатків, тис. тис. гривень.

Відсоток до загального обсягу

1

Апарат (секретаріат) місцевої ради (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад, районних рад і рад міст обласного та республіканського Автономної Республіки Крим, районного значення, селищних, сільс

в тому числі:

21 209,7

25

2

КЗ «Центр надання культурних послуг»

3 053,0

3,6

3

КУ «Центр надання соціальних послуг»

2 543,8

3,0

4

Відділ освіти, молоді, спорту та охорони здоров'я

 

60 159,0

71,1

5

Фінансовий відділ Мар'янівської селищної ради

 тому числі :

 

3 271,9

3,9

6

Резерний фонд

593,3

0,70

7

Інші субвенції з місцевого бюджету

1 706,2

2,0

 

Всього:

84 640,6

100

Відповідно до ст. 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками визначаються видатки загального фонду на:

  • оплата праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
  • забезпечення продуктами харчування;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • поточні трансферти населенню;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам;

Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету селищної територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

Головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади забезпечити:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) здійснення контролю за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету селищної територіальної громади коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету;

4) доступність інформації про бюджету селищної територіальної громади відповідно до законодавства, а саме:

  • здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2024 року;
  • оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

5) взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

6) проведення у повному обсязі розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

Враховуючи вимоги чинного бюджетного законодавства та практику внесення змін до селищного бюджету, з метою спрощення процедур врахування у показниках селищного бюджету змін міжбюджетних трансфертів з державного та місцевих бюджетів, проєктом рішення пропонується надати право селищному  голові:

1) розподіляти та перерозподіляти субвенції з державного бюджету, з обласного бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, та субвенції, які надані селищному бюджету з інших місцевих бюджетів;

2) за погодженням з комісією селищної ради з питань бюджету, фінансів планування, управління власністю, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності, депутатської діяльності та етики, дотримання прав людини, законності та правопорядку.

При цьому, з метою забезпечення безперебійного фінансування видатків пропонується установити, що, у разі зміни назв структурних підрозділів селищної ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджетів селищної територіальної громади, визначені рішенням про бюджет, передаються структурним підрозділам селищної ради, які є їх правонаступниками.

Враховуючи можливі зміни у бюджетній класифікації після затвердження рішення про бюджет громади на 2023 рік, проєктом рішення пропонується доручити фінансовому відділу селищної ради, у разі внесення змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації доходів, видатків і кредитування місцевих бюджетів, забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису  бюджету селищної територіальної громади на 2023 рік та врахувати зміни у класифікації доходів, видатків і кредитування місцевих бюджетів при поданні пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.

Для здійснення непередбачених  видатків в бюджеті громади  сформовано резервний фонд, який становить 593,3 тис. гривень та встановлено розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів в сумі 150,0 тис. гривень для покриття тимчасових касових розривів і не перевищує 2 відсотки планових видатків загального фонду бюджету.

У складі видатків бюджету селищної  громади передбачені кошти на реалізацію місцевих  програм в сумі 12 297,8 тис. гривень згідно з додатком 6.

Дозволити фінансовому відділу селищної ради у 2023 році здійснювати розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів бюджету селищної територіальної громади на депозитах в установах банків в межах поточного бюджетного періоду з зарахуванням відсотків за їх користування до загального фонду бюджету селищної територіальної громади у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №6.

Рішення також пропонується установити, що передача бюджетних призначень від головних розпорядників коштів селищного бюджету новоствореним структурним підрозділам селищного бюджету у 2023 році здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.

 

Апарат селищної ради

У бюджеті на 2023 рік видатки  загального фонду по раді передбачені у сумі 18 660,6 тис. гривень, спеціального фонду 2 500.00 тис. гривень.

За бюджетною програмою «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), селищної, селищної, сільської рад», що включає видатки:

  • у розрахунках видатків на оплату праці враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового та стимулюючого характеру, премії та матеріальна допомога на оздоровлення, що відповідає вимогам чинного законодавства;
  • на оплату праці працівників селищної ради – 6585,5тис. тис. гривень, - нарахування на оплату праці – 1402,5 тис. тис. гривень;
  • на поточне утримання – 557,5тис. гривень. (предмети і матеріали, обладнання, інвентар, канцелярське та програмне забезпечення, пальне, комп’ютерна техніка; оплата послуг крім комунальних: поточні ремонти техніки та обладнання, поточний ремонт приміщень, послуги обслуговування техніки і транспорту, послуги зв’язку, на виконання заходів Програми фінансового забезпечення виконання депутатських службових повноважень посадових осіб місцевого самоврядування та інших повноважень, пов’язаних із діяльністю селищної ради на 2022-2025 роки передбачено 20,0 тис. тис. гривень., інші видатки.

На реалізацію заходів благоустрою і розвитку Марянівської селищної  ради на 2023 рік передбачено  кошти в сумі  1 376 762.00 тис. гривень, а саме на:

- благоустрій населених пунктів 400,0 тис. гривень;

- оплата  робіт (відповідно до договорів ЦПХ) 122,5 тис. гривень;

- фінансова підтримка Мар’янівського  ВУЖКГ 294,2 тис. гривень;

- експлуатаційне утримання доріг 100,0 тис. гривень;

- поточний ремонт транспортного засобу(трактор) 200.0 тис. гривень:

-оплата за спожиту електроенергію  вуличного освітлення 260.0 тис. гривень.

На капітальні видатки передбачено в сумі 2500,0 тис. гривень:

  • Реконструкція частини водопровідної мережі від артезіанських свердловин свердловин №1/3 (31-91) та №1/2 (27-91) (кад. № 0720888600:01:001:2879, № 0720888600:01:001:2878) до мережі централізованого водопостачання по вул. Радгоспна в смт Мар’янівка Луцького району Волинської області».-800.0 тис. гривень.
  • «Реконструкція електричних мереж для приєднання електроустановок артезіанських свердловин №1/3 (31-91) та №1/2 (27-91) (кад. №  720888600:01:001:2879, № 0720888600:01:001:2878) в смт Мар’янівка Луцького району Волинської області -350.00 тис. гривень.
  • Капітальний ремонт частини приміщення будинку культури під ЦНАП по вул. Незалежності , 26 в смт Мар'янівка Луцького району Волинської області -500.00 тис. гривень.
  • «Будівництво свердловини для водопостачання населення в с. Бужани Луцького району Волинської області»-850.0 тис. гривень

 

Відділ освіти, молоді, спорту та охорони здоров’я

По головному розпоряднику коштів відділ освіти, молоді, спорту та охорони здоров’я Мар’янівської селищної ради загальні видатки становлять в сумі 58 575,8 тис. гривень, з них загальний фонд – 57 044,8 тис. тис. гривень та спеціальний фонд –3 114,2 тис. гривень.

У 2023 році кошти освітньої субвенції - 28 852,6 тис. тис. гривень. спрямовуватимуться на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Фонд оплати праці з нарахуваннями закладів освіти на 2023 рік обрахований в загальному обсязі 47 171,3 тис. гривень.

Фонд оплати праці працівників закладів та установ освіти обрахований з урахуванням посадових окладів з обов’язковими надбавками та доплатами, матеріальної допомоги на оздоровлення (в розмірі посадового окладу), щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам (50 відсотків посадового окладу) та інше.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в загальній сумі 6 227,3 тис. гривень, що відповідає прогнозному рівню цін та тарифів на газопостачання, водопостачання та електроенергію та поданих розрахунків, та інші виплати в сумі 3 646.2 тис. гривень.

Крім того, на утримання освітніх закладів спрямовується 1 614,2 тис. гривень власних надходжень бюджетних установ. За рахунок цього джерела планується оплата продуктів харчування для харчування учнів в закладах загальної середньої освіти та дітей в закладах дошкільної освіти, а також інші статті видатків.

На придбання продуктів харчування в закладах загальної середньої освіти в бюджеті громади плануються видатки в сумі 1310,3 тис. гривень.

Вартість харчування для учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти Мар’янівської селищної ради  у 2023 році з розрахунку 23 тис. гривень вартість обіду від калькуляції денної норми продуктів.

На утримання закладів дошкільної освіти на 2023 рік плануються видатки загального фонду в сумі 9 864,9 тис. гривень, з них на оплату праці з нарахуваннями – 7454,9 тис. тис. гривень, фонд оплати праці працівників закладів дошкільної освіти обрахований з урахуванням посадових окладів з обов’язковими надбавками та доплатами (престижність), матеріальної допомоги на оздоровлення (в розмірі посадового окладу), щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам (50 відсотків посадового окладу). Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в загальній сумі 1477,5 тис. гривень, що відповідає прогнозному рівню цін та тарифів на газопостачання, водопостачання та електроенергію та поданих розрахунків.

На харчування дітей передбачено: по загального фонду 888,8 тис. тис. гривень, по спеціальному фонду бюджету 487,2 тис. гривень. за рахунок батьківської плати.

На виконання Програми розвитку фізичної культури та спорту Мар'янівської селищної ради на 2020-2022 роки передбачено 50,0 тис. тис. гривень.

На виконання Програми розвитку освіти Мар'янівської селищної ради на 2021-2025 роки передбачено 1871,8 тис. гривень.

Капітальні видатки передбачені на суму 2500.00 тис. гривень.

Придбання автобуса для перевезення учнів Бранівського старостинського округу-1000.00 тис. гривень

Придбання мікроавтобуса для перевезення учнів Бужанівського старостинського округу-1000.00 тис. гривень

Реконструкція (облаштування внутрішніх туалетів) загальноосвітньої школи І ступеня в с. Широке вул. Шкільна 1, Горохівського району Волинської області-500.00 тис. гривень.

 

Фінансовий відділ

 На утримання фінансового відділу бюджеті громади передбачені асигнування по загальному фонду в сумі 972,4тис. гривень.

У розрахунках видатків на оплату праці враховано виплати передбачені постаново Кабінету Міністрів України від  9 березня 2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» зі змінами.

Для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та інших непередбачених видатків в бюджеті селищної територіальної громади сформовано резервний фонд, який становить 593,3 тис. гривень що не  перевищує 1 відсотка від обсягу видатків загального фонду селищного бюджету.

Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів з бюджету територіальної громади іншим бюджетам на 2023 рік становить 1706,2 тис. гривень.

 

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше