Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі

Щомісячна адресна грошова допомога громадянам Мар’янівської селищної ради, які опинилися в складних життєвих обставинах

З метою встановлення за рахунок коштів місцевого бюджету додаткових до встановлених законодавством  гарантій щодо соціального захисту населення, ефективності проведення регіональної політики щодо гарантій та впровадження нових механізмів покращення життя мешканців територіальної громади, які опинились в складних життєвих обставинах, за рахунок селищного бюджету встановлюються щомісячні виплати у розмірі 1000 гривень на одну сім'ю/особу. Виплати проводяться з місяця звернення до 31 грудня поточного року. З 1 січня наступного року особи мають право знову звертатися із заявою та доданими документами до Комісії для поновлення виплат в разі наявності підстав для поновлення, та у разі наявності коштів у місцевому бюджеті на поточний рік. 

Як отримати послугу

Жителям Мар’янівської селищної ради, які опинилися в складних життєвих обставинах, на підставі таких документів:

- особистої заяви громадянина;

- довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї);

- довідки про доходи усіх членів сім’ї заявника (оригінали);

- копії паспорта заявника (1, 2, 11 сторінки);

- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера заявника;

- довідки з пенсійного фонду (за потреби);

- довідки з управління соціального захисту населення (за потреби);

- довідки з центру зайнятості (за потреби);

- довідки з виконавчої служби (за потреби);

- витягу з державного реєстру  актів цивільного стану про державну реєстрацію народження дитини  відповідно до абз.1 частини першої  ст. 135 Сімейного кодексу України (за потреби);

- копії трудових книжок (за наявності);

- копій закордонних паспортів  (за наявності);

- копій свідоцтва  про народження дитини;

- акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;

- рахунку з банку.

В залежності від конкретного випадку види доданих до заяви документів можуть змінюватись.

Строк надання послуги

30 днів

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Підставами для відмови у наданні допомоги є:

1. перебування за межами України більш, ніж 60 днів у році;

2. надання недостовірних відомостей про матеріальне становище сім’ї/особи;

3. зловживання спиртними напоями, наркотичними засобами;

4.  ведення антисоціального способу життя;

5. невідповідність повного пакету документів встановленому переліку.

Де отримати послугу

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше