Видача свідоцтва про смерть
17.11.2021Суб’єкт надання адміністративної послуги
Мар'янівська селищна рада надає безоплатну адміністративну послугу з видачі свідоцтва про смерть.
Категорія одержувачів адміністративної послуги
Одержувачем адміністративної послуги є особи, визначені статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану частина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»:
Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб..
Перелік документів, необхідних для одержання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940, одержувачем адміністративної послуги подаються:
- документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово–медичною установою;
- рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою;
- паспорт (паспортний документ), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт (паспортний документ) одержувача адміністративної послуги у разі їх наявності.